پریناز ایزدیار صاحب کشتی کروز میشود.
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۱۲۶
پریناز ایزدیار در تازه ترین فیلم علیرضا امینی با نام «کشتی کروز» بازی می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین فیلمی که از علیرضا امینی اکران شد فیلم « دلتا ایکس» بود که در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد. او طی این سال ها دو فیلم «رقص دلفینها» و «راند چهارم» را هم جلوی دوربین برد. که فیلم اولی وضعیت نامعلومی دارد و فیلم دومی هم در نوبت اکران است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است و تا الان حضور پریناز ایزدیار در آن قطعی شده است. ایزدیار در حال حاضر سریال « جیران» را از شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد. از این بازیگر قرار است در اکران عید فطر فیلم« مغز استخوان» به کارگردانی «حمیدرضا قربانی» اکران شود. او همچمین فیلم « ملاقات خصوصی» را هم در نوبت اکران دارد.
انتهای پیام //
بیشتر بخوانید همسر بنیامین بازیگر "سلام بمبئی" شد درامی دیگر با جنیفر لارنس/ همکاری با کارگردان «قوی سیاه» لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی بازی دوربین عید فطر کشتی مغز علیرضا امینی پریناز ایزدیار کشتی کروز عناوین مرتبط همسر بنیامین بازیگر "سلام بمبئی" شد درامی دیگر با جنیفر لارنس/ همکاری با کارگردان «قوی سیاه» خداحافظی طولانی روایتی ساده و بدون پیچیدگی پریناز ایزدیار با «مغز استخوان» به سینماها میآید نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربینندهترین اخبار فرهنگ و هنر ۱ جمشید هاشمپور جایگزین شهاب حسینی شد ۲ تجربه الهام حمیدی از غسال شدن ۳ پژمان جمشیدی به باران کوثری رسید/ ماجرای یک پورشه! ۴ مجید اخشابی کجاست و چه می کند؟ ۵ همبازی شدن یکتا ناصر و منوچهر هادی در «عکس دو نفره» ۶ داستان دختری که هم اتاق یک عضو داعش میشود در برنامه «دعوت» ۷ احترام برومند درباره مهمونی ایرج طهماسب چه می گوید! ۸ بازیگر «خاتون» برای تولد تینا پاکروان نوشت ۹ علیرضا مسعودی: صداوسیما هیچ علاقهای به ساخت فصل دوم «نوروز رنگی» نشان نداد / امیدوارم سال جدید شاهد کنترل تورم و رونق اقتصادی باشیم ۱۰ آیا ممنوعالکار شدن المیرا شریفیمقدم صحت دارد؟ ۱۱ جهانگیر الماسی: ضیافت افطار رئیس جمهور بهانهای شد تا اهالی هنر دغدغههای خود را مطرح کنند ۱۲ روابط عمومی صداوسیما دیدار جبلی با رهبری معظم را تایید کرد/ انتقاد از حاشیهسازیها ۱۳ تصاویر هنگامه قاضیانی و مهدی سلطانی در سریال «آمستردام» ۱۴ جواد خواجوی: تلویزیون کار نمیکنم مگر «نوروز رنگی 2» ساخته شود / امیدوارم سال جدید فضا برای ورود نامهای جدید در عرصه هنر مهیا شود مهمترین اخبار دولت قبل با پیشنهاد رشوه و تهدید، از آزاد سازی سواحل جلوگیری کردند! عدم سرمایهگذاری در زیرساختهای اینترنتی طی 8 سال گذشته/ اینترنت برای دانشجویان و خبرنگاران نباید گران شود نماینده صومعهسرا: دولت رئیسى دولت بىحاشیهای است، اگر کوتولهها بگذارند/ انتشار لیست ابربدهکاران را به فال نیک میگیرم واکنش فدراسیون قایقرانی به شرایط سخت و دشوار رویینگ در بازیهای آسیایی هانگژو کارگردان سریال «مدرس»: رئیس جمهور در ضیافت افطاری پاسخگوی طیف های موافق و مخالف بود! آخرین اخبار فرهنگ و هنر پریناز ایزدیار صاحب کشتی کروز میشود. اولین تصویر از مهرداد صدیقیان در «لامینور» داریوش مهرجویی تکیه دین شاه تاتر شهر کارگردان سریال «مدرس»: رئیس جمهور در ضیافت افطاری پاسخگوی طیف های موافق و مخالف بود! مسعود کرامتی: تئاتر به شکل عجیبی مظلومترین بخش فرهنگ نمایشی این کشور است/ تلویزیون را با زمان بچگی خودتان مقایسه کنید! علیرضا رئیسیان: برنامهها و نگاه مدیریتی در سازمان سینمایی عاری از تخصصگرایی است «سینما و شهر» مجموعه مقالاتی درباره رابطه سینما و جامعه شهری خبرهایی تازه از فیلم جدید کارگردان «پدرخوانده» آشنایی با گفتهها و نوشتههای حضرت علی (ع) تصاویر هنگامه قاضیانی و مهدی سلطانی در سریال «آمستردام» آغاز ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» با همکاری چند مجموعه مختلف آیا ممنوعالکار شدن المیرا شریفیمقدم صحت دارد؟ مطالبات خانواده هنر از رئیس جمهور بررسی می شود!/خانواده موسیقی از دیدار با ابراهیم رئیسی می گویند! برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه های ملی و استانی قرآنی بانوان دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت جای تئاتر لای پر قو است!/کارگردان تئاتر مسئولین را آگاه کرد! اخبار برگزیده شاخصهای اصلی رتبهبندی معلمان چیست؟ چرا ارزش درک یک لحظه از شب قدر برتر از یک عمر عبادت است؟ پرسپولیس دوباره به میدان میرود بازیکنی که مجیدی را امیدوار کرد الهامی یک گام تا دبل تاریخی پیروزی پرتلفات برای نویدکیا آمار روز؛ پیرترین و جوانترین تیمهای لیگ خط حزبالله ۳۳۷: فلسطین زنده است صهیونیستهای قمارباز بدانند که بازی عوض شده قهرمانی رئال مادرید با چاشنی تحقیر رقیب وقتی طارمی وسط بازی افطار کرد مژده مربی ایتالیایی به هواداران استقلال جشن صعود فولاد یا بازگشت امید برای الغرافه؟! رقابت های بوکس در اراک چرا «نوروز رنگی 2» ساخته نشد؟ تقابل حساس نکو و استرا در عربستان شبکه اجتماعی نوراللهی و قایدی در لباس احرام این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! طارمی شبها با گل افطار میکند سفیر ایران: شعبدهبازی طارمی «هتتریک» درون زمین است آخرین اخبار بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است
طراحی سایت خبری و خبرگزاری آساممنبع: خبرگزاری برنا
کلیدواژه: بازی دوربین عید فطر کشتی مغز علیرضا امینی پریناز ایزدیار کشتی کروز پریناز ایزدیار رئیس جمهور کشتی کروز
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
پاسخ مرتضیعلیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همهچیز مقدم است
مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بیبدن» عنوان کرد: من معتقدم که فیلم اول باید به تعریف سینما و قصه گویی نزدیک باشد و بعد ایدئولوژیاش را جلو ببرد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین برنامه از سری جدید برنامه سینمایی «هفت» با بررسی موضوع جنایی و فیلم «بیبدن» از شبکه نمایش پخش شد
بخش اول «هفت» به نقد فیلم سینمایی «بیبدن» اختصاص داشت که با حضور امیرقادری و رضا صدیق برپا شد.
رضا صدیق در ابتدا بیان کرد: من میخواهم قبل از بررسی فیلم به اتفاقات اخیر در منطقه گریزی بزنم و بگویم محور مقاومت اگر تا پیش از وعده صادق یک موضوع پراگماتیک منطقهای بود، اکنون به یک ایده ضدامپریالیستی در جهان تبدیل شده است. سینمای هالیوود نسبت به اعتراضات اخیر دانشجویان آمریکا علیه اسرائیل سکوت کرده؛ این در حالی است که در اعتراضات داخلی ما، رسانههای امپریالیستی مانند بازجو به دنبال بازیگران و سینماگران ما بودند، اما به بازیگران خودشان اجازه اظهار نظر نمیدهند و هرکس در این موضوع موضعگیری کند، قطعا نابود خواهد شد. این قضیه نشان از این است که آمریکا در امنیت ملیاش با کسی شوخی ندارد.
امیر قادری در ادامه عنوان کرد: هالیوود ۱۰ الی ۱۵سال اخیر اهدافش بسیار تغییر کرده و فرمایشی شده است. من همیشه میگویم صد رحمت به دهه شصت خودمان که حتی اگر سختگیری وجود داشت، اما حامی مستضعفین بود.
رضا صدیق درباره «بیبدن» اظهار کرد: از نظر من این فیلم بدون شخصیت و وسط باز است که تکلیفش با خودش مشخص نیست. فیلم «بیبدن» از موقعیتهای دراماتیکی که میتوانست قصهاش را نجات دهد، هیچ استفادهای نکرده است. موضوع قتل در فیلم یک موضوع ثانویه است و نقطه قوت فیلم بازی درجه یک الناز شاکردوست است. همچنین باید بگویم که گذر زمان در این فیلم اصلا پیدا نیست و گویی در فیلمنامه اصلا به آن اشاره نشده؛ ما در نهایت با ریش قاتل متوجه گذر زمان میشویم.
امیر قادری در ادامه بیان کرد: موضوعاتی مانند قصاص یا جنگ مفاهیم پیچیدهای هستند. از نظر من «بیبدن» وسطباز نیست و اتفاقا اینکه با چندین زاویه نشان مساله قصاص را بررسی میکند؛ نقطه قوت فیلم است. امتیاز بزرگ فیلم بازی بازیگرانش است؛ اما میتوان گفت که لحن تلخ و یکدست فیلم، کار را خراب کرده است. این فیلم خاکستری است و اگر کارگردان سلیقه بصری بهتری داشت، قطعا فیلم شیکتری میشد و شلختگی الان را نداشت.
صدیق در ادامه گفت: «بیبدن» فیلم بازیگران است نه فیلمنامه و کارگردانی. مساله فیلم قصاص نیست بلکه شخصیت خانواده قاتل است. «بیبدن» یک فیلم حیف شده است چرا که موضوع بسیار جذابی دارد.
بهروز افخمی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه در یک فیلم بتوان تماشاچی را وارد دالان تجربههای مختلف کرد، بسیار مهم است تا تماشاچی داستانهای متفاوت را تجربه کند. از نظر من بهترین بازی این فیلم متعلق به گلاره عباسی است.
در ادامه رضا صدیق منتقد نسبت به اظهار نظر یکی از مدیران نماوا راجع به سینماگران و حواشی آن بیان کرد: هر کسی میتواند در سینما سرمایهگذاری کند؛ اما قرار گرفتن سرمایهگذاران در چرخه فرهنگ سرنوشتی مانند نماوا دارد که در حال ورشکسته شدن است. طرف دیگر صحبت من آن بخش از سینماگران است که معتقدند اخلاق و شرافت بیش از هر حرفه، نزد سینمایی هاست. من باید بگویم این جمله خیلی برای سینماگران گنده است. شرافت نزد کارگران و معلمان ماست؛ شرافت یعنی بخش مستضعف جامعه. من باید بگویم که لطفا شرافت را متر نکنید.
امیر قادری در ادامه عنوان کرد: زنگ خطر این ماجرا جایی است که بعد از اظهار نظر این مدیر نماوا، مردم سمت او را گرفتند. میخواهم بگویم که دهه فرصتطلبی ۹۰ چه چیزی بر سر سینماگران ما آورده که مردم دیگر از آنها حمایت نمیکنند.
بخش دوم «هفت» به بررسی موضوع جنایی اختصاص داشت که با حضور مرتضی علیزاده کارگردان «بیبدن» و محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه برپا شد.
مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بیبدن»، ابتدا درباره نقد رضا صدیق به فیلم، عنوان کرد: من معتقدم که سینما اول باید سینما باشد و قصه تعریف کند و بعد ایدئولوژیاش را جلو ببرد. اینکه ما از اول فیلم تکلیف را مشخص کنیم که طرفدار قصاص هستیم یا خیر، خلاف قصهگویی در سینماست و این متر غلطی برای بررسی و نقد فیلم است. البته که نقد به منی که در قدمهای اولیه فیلمسازی هستم، بسیار کمککننده است.
محمدرضا نصراللهی در ابتدای صحبتهای خود گفت: به اعتقاد همه افرادی که پرونده جنایی را دنبال میکنند، «بیبدن» برگرفته از پرونده آرمان و غزاله است؛ هر چند که نویسنده فیلم منکر این موضوع باشد. باید بگویم که این فیلم در مجموع اصلا جنایی نیست و «بیبدن» یک فیلم اجتماعی درام است. در این فیلم موضوع از زاویه بازپرس بررسی میشود و به عملیات پلیسی و کارگاه آنچنان که باید نمیپردازد و نحوه قتل هم مشخص نمیشود.
کارگردان «بیبدن» درباره ژانر جنایی بیان کرد: سینمای هالیوود به شکل خالص ژانر جنایی را بررسی میکند، اما در کشورهای دیگر این ژانر با فرهنگهای مختلف ترکیب میشود. در همین راستا مضمونهایی به فیلم اضافه میشود که برای مخاطب از کشف معما مهمتر است. در «بیبدن» هم همین اتفاق رخ داده است. ما فکر میکردیم که مسائل دیگر از کشفیات کارآگاه برای مخاطب جذابتر است.
محمدنصراللهی در ادامه عنوان کرد: یکی از نقدهای همیشگی من این است که از کارآگاهان و کارشناسان جنایی در متن فیلم استفاده کنند، نه در بخش تولید. به عنوان مثال این موضوع که تمام بازپرسها و پلیسهای ما در فیلم دختر دارند به یک کلیشه تبدیل شده و همچنین این موضوع که ماموران ما در فیلمهای ایرانی پا را فراتر از قانون میگذارند، واقعیت بیرونی ندارد و به یک کلیشه در فیلمها تبدیل شده است.
میز سینمای جهان برنامه «هفت» نیز به بررسی فیلم سینمایی «Dune ۲» اختصاص داشت که با حضور سیدحمیدرضا قادری و آرش خوشخو برپا شد.
سیدحمیدرضا قادری ابتدا گفت: یکی از متر و معیارهایی که در نقد شعر استفاده میشود، وجه خیالانگیز شعر است. من میپذیرم که افراد جوان با دیدن فیلم «Dune ۲» در سینما به وجد بیایند، اما در نهایت فیلم روی من تاثیر نداشت چرا که فیلمهای الان، ویرایش شده فیلمهای قبلیشان هستند. این فیلم صرف نظر از رمانش، برای کسانی که سینماباز هستند چیز جدیدی ندارد.
آرش خوشخو در ادامه این برنامه بیان کرد: در «Dune ۲» ماجرا پیچیده شده و به نظرم به فیلم تاجوتخت ربطی ندارد. فیلمهای این کارگردان سرد است و ما از زندگی مردمان این فیلم هیچ چیزی نمیبینیم و این سرما در تمام فیلمهایش وجود دارد. «Dune ۲» پر از تواناییهای فنی است و بازیگرانش به بهترین شکل انتخاب شدهاند. بیشتر از داستان فیلم جزئیات فنی فیلمش بسیار برای من جذاب بود. این فیلم مانند هر فیلم مهم دیگری تفسیر معاصر دارد.
امیرقادری نیز درباره فیلم «Dune ۲» اظهار کرد: کتاب بسیار فراتر از فیلم است چرا که مجموعهای از خردهای مختلف در آن دیده میشود. درک این کتاب از مسئولیت رهبریت یک قوم بینظیر است و به شدت تحت تاثیر خرد خاورمیانه است. من به شدت توصیه میکنم که ترجمه این کتاب را که بسیار روان هم است، بخوانید.
افخمی درباره این فیلم گفت: این فیلم تبلیغ آشکاری برای فراماسونها است و به شکل آشکاری برای بزرگنمایی و قدرتنمایی فراماسونی تبلیغ میکند.
بهروز افخمی در پایان این برنامه تاکید کرد: از این به بعد به امید خدا در پایان هر برنامه «هفت» یک تیتراژ جداگانه داریم؛ یعنی هر تیتراژ با برنامه قبلی فرق میکند. هر بار درباره یکی از استادان بزرگ سینمای ایران، چه آنها که از بین ما رفتند و چه آنهایی که در قید حیات هستند، برنامه کوتاهی ساخته میشود که در حاشیه تیتراژ میبینید و در برنامه امشب تیتراژ ما درباره علی حاتمی است که با فیلمهای علی حاتمی و موسیقی مرتضی حنانه از فیلم «هزاردستان» ساخته شده است.